viering 19 dec 2021 4de Advent in De Swaen met ds Dirk Meijvogel

We kennen de wetten van Mozes in onze kerk en sinds kort ook de wet van Murphy: de wet op behoud van ellende!
Dachten we met veel moeite de problemen met de kabelbreuk van vorige week opgelost te hebben, dan speelt ons een schakelfout in de verbindingen parten. Met andere woorden, alles was tot in de puntjes voorbereid, er was voor de zekerheid meerdere keren proefgedraaid op het net en dan valt zondagmorgen klokslag 10.00 uur het hele systeem uit.
Aan de voorbereiding lag het niet, dus het was erg jammer dat we moesten constateren dat de thuiskijkers de dienst niet konden volgen!
We waren dit keer maar met weinigen in de kerk, de dominee, de kerkenraad, de beeldman, de organist, de voorzangers, de kosters uiteraard en nog een enkeling voor de “entourage”. De Corona bezetting dus!
Slechts een deel van de opname is beschikbaar en kunt u alsnog volgen via KerkdienstGemist.
Bijgaand een impressie in beeld die wel is goed gegaan:)
mvg Arie