Bericht van overlijden mw. Neeltje Schotanus-Krijgsman, 7 november 2023

Lied 913 vers 2:
Heer ik wil Uw liefde loven,
al begrijpt mijn ziel U niet.
Zalig Hij die durft geloven,
ook wanneer het oog niet ziet.
Schijnen mij Uw wegen duister,
zie ik vraag U niet: waarom?
Eenmaal zie ik al Uw luister,
als ik in Uw hemel kom.

Dinsdag 7 november is ons gemeentelid Nel Schotanus-Krijgsman overleden, zij is 83 jaar geworden.

Nel was altijd een trouw bezoeker van onze kerkdiensten en door de kerk georganiseerde activiteiten. Ze is samen met haar man zo’n drie jaar geleden verhuisd naar een mooi appartement aan de Friese Vlaak. In oktober 2022 overleed haar man Arie, waarna ze daar, omringd door haar zorgzame dochters (en gezinnen), kon blijven wonen.

De afscheidsdienst is maandag 13 november om 13.30 uur in de Grote Kerk. Voorafgaand aan de dienst is er gelegenheid om persoonlijk afscheid te nemen van Nel van 13.00 tot 13.20 uur. Aansluitend aan de dienst vindt de begrafenis plaats.

Na aflooop van de begrafenis ontmoet de familie u graag in het koordeel van de kerk, waar gelegenheid is om te condoleren.

Liever geen bloemen, want die vergaan. Maar goede doelen blijven altijd bestaan:
Er staat een collectebus in de kerk, waarvan de opbrengst geschonken wordt aan stichtingen die Nel een warm hart toedroeg.

Correspondentieadres: Yvonne Franke, Grevelingenmeer 4, 1447 AR Purmerend

Dit bericht is geplaatst in Berichten. Bookmark de permalink.