Kerk op wintersport 2025

Wij, de werkgroep Kerk Op Wintersport, hebben weer de K.o.W. 2025 georganiseerd en intussen is het hotel ook definitief gereserveerd.
Dit jaar gaan we opnieuw naar Italië. We hebben het hotel in Pellizzano voor de periode van 10-18 januari gereserveerd en hebben intussen 17 definitieve inschrijvingen.

Dus er is nog genoeg mogelijkheid om je in te schrijven voor de K.o.W. 2025

Als je mee wilt kan je je inschrijven via: Inschrijven K.o.W. (en de inschrijving bevestigen met een aanbetaling van € 200,= )
we sturen je dan de uitgebreide beschrijving van het skigebied, het hotel en het reisprogramma.

De bevestigingsaanbetaling graag overmaken naar rekeningnummer:
NL36 RABO 0315628871
t.n.v. Protestantse kerk Edam.
O.v.v. K.o.W 2025

Bij voldoende aanmeldingen kunnen we de reis aanbieden voor € 714, = uitgaande van een Royal Class touringcar bezetting van 33-35 personen.
Dit is dan voor de reis, het verblijf in het hotel, en het ontbijt en avondeten.
De laatste avond eten we voordat ’s avonds weer vertrekken naar Edam in het Hotel.
We rijden naar huis in de nacht van vrijdag/zaterdag en zullen ook weer een ontbijt hebben in een v.d. Valk hotel.

De éénkamertoeslag is € 72,00 (voor 6 nachten)

De prijs is exclusief de skipas van € 296,-
En exclusief skimateriaal en skilessen.

Namens het KOW-team (Jan Schoute, Piet v.d. Made, Ben Tol en ondergetekende)

Rien de Vries
Tel : 0299-372969
Mobiel: 06 22 94 83 05

Dit bericht is geplaatst in Berichten, Kerkreizen. Bookmark de permalink.