Laatste zondag van 2019 in de Swaen

De zondag tussen Kerst en Oud en Nieuw valt er een beetje tussenin. De kerk is nog wel in kerstsfeer maar “het Kind is al geboren”. Gelukkig paste “dominee Baardmans” deze dienst daarop aan door veel te laten zingen, soms zelfs meerstemmig(!), en ons erop te wijzen dat het jaar 2020 een bijzonder jaar zou kunnen zijn. Zelf liet hij dat onbewust zien door uit het O-Testament te lezen vanaf zijn telefoon en voor het N-Testament de kanselbijbel te gebruiken. Zie de plaatjes.
De kaart die de kerkgemeente ontving van Betty en Cornelis Brommersma, spreekt voor zichzelf.

P.S. Als een voorganger geen dominee is en je bent wel blij dat hij met regelmaat voor wil gaan dan zeg ik bij het afscheid Dag dominee, bedankt en graag tot een volgende keer!