Zomerviering 2 juli met ds. Charlotte Kremer en kindernevendienst

Als je wat langer weggeweest bent en geen vieringen in andere kerken hebt bijgewoond dan ervaar je het bijwonen van de eerste kerkdienst in je eigen kerk vaak als het begin van een nieuwe periode.
Als de viering dan begint met het binnenkomen van de zingende cantorij en de kinderen nieuwsgierig worden gemaakt met een grote gele doos waarin de Heer zijn allerliefste persoon heeft verborgen, dan weet je dat er geen praatjes maar veel plaatjes gemaakt moeten worden voor een impressie op de website.
Als onze eigen dominee Charlotte Kremer haar man Rikkert en dochter Minke gevraagd heeft om samen, en solo(!), op trombone en bugel, met begeleiding van Frans Koning op de piano, de viering te op te luisteren, dan weet je dat de preek terug te horen en te zien is via www.kerkdienstgemist.nl… en de plaatjes het verhaal moeten vertellen van deze bijzondere viering. Ook van die grote gele doos…want als je daarin keek zag je jezelf in een spiegel en mocht je weten dat de Heer jou lief heeft!
Koster Albert Dijkstra kreeg de bloemen met een hartelijke groet van de kerkgemeente. Naar Sija van der Putten (die een lelijke val heeft gemaakt) ging een beterschapskaart met de namen van alle aanwezigen.
Mvg Arie